Pagina's

16 aug 2015

VLOG #1 - Mijn eerste dag in Zuid-Afrika


Ik geloof dat dit moment zich al meer dan vijfhonderd keer in mijn hoofd heeft afgespeeld, maar nu is het dan toch echt zo ver. Mijn allereerste YouTube video staat online en op dit moment kan gewoon de hele WERELD me 'live' horen praten, bewegende beelden van me zien en nog een stukje dieper in mijn leven kijken.

Ondanks dat ik de vlog gisteravond al online gooide op YouTube (en meteen heel veel lieve reacties kreeg via Twitter, je wilt niet weten hoé dankbaar ik daar voor was en nog steeds ben), vind ik het nog steeds ontzettend spannend wat jullie er van vinden. Natuurlijk, het is niet perfect. Ik heb nog nooit gefilmd, praten voor een camera is meer dan awkward en er zijn vast heel veel puntjes voor verbetering. Maar hé, het is mijn eerste video van misschien wel héél veel video's in de komende jaren en stiekem ben ik best trots dat ik het gewoon gedaan heb. In de video van vandaag zien jullie dan ook mijn mega lange reis richting het mooie Zuid-Afrika en de eerste dag, waarin ik op het einde van de vlog meer dan 36 uur(!) niet geslapen had. 

Veel kijkplezier en ik zou het echt ontzettend tof vinden als je je abonneert op mijn kanaal. Zo blijf je namelijk als állereerste op de hoogte van mijn video's, het is de bedoeling dat deze de avond voordat ik ze op mijn blog upload al online staan op YouTube. 

Liefs,
Denise

56 opmerkingen:

  1. Je eerste vlog is heel leuk geworden hoor! Ben benieuwd naar de komende vlogs! :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha superleuk gedaan voor je eerste keer Denise! :) Wat leuk dat Joost ook meteen enthousiast meedoet! Wel echt balen van zijn koffer zeg! Ik zou echt zo kwaad zijn als dit met mijn koffer zou gebeuren. Dan ben je meteen zoveel spullen kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Kim, heel erg lief! Gelukkig komt het allemaal goed, dat zie je in de volgende vlogs!

      Verwijderen
  3. Echt heel erg leuk geworden. Goed gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah super dit Denise! Het is een héle leuke vlog geworden, en je bent net zo leuk in levende beelden als op foto's, haha! Echt respect voor je dat je dit durft, want ik zou het ook wel graag willen doen (alleen ontbreekt er een stukje zekerheid) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dankjewel Esther, wat ontzettend lief! Ik weet zeker dat jij ook net zo leuk bent in het echt, gewoon doen!

      Verwijderen
  5. Suuuuperleuk! Ben benieuwd naar de volgende :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je eerste vlog is echt super leuk geworden. Ben benieuwd naar de rest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je doet het onwijs goed! Ik ben benieuwd naar de volgende vlogs!
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Topper! Je had veel eerder moeten beginnen, je bent een talentje. Ben nu al benieuwd naar de rest <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aah wat leuk dat je vriend gewoon mee wil doen enzo, die van mij niet gezien haha! Vooral het laatste stukje is heel schattig haha! Oh en yay voor het brabantse accent!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke eerste vlog! Leuk ook dat je vriend gewoon meedoet! Mijne echt niet hoor hahah! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk je eerste vlog! Ik ben benieuwd naar de komende filmpjes! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een onwijs leuke vlog geworden! Je doet het echt goed <3 En wat vervelend dat je vriend zijn koffer niet aankwam, hopelijk is dat uiteindelijk nog goed gekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig wel, dat zie je terug in de volgende vlogs! Dankjewel! <3

      Verwijderen
  13. Ik ben nog steeds jaloers dat je in Afrika bent, leuke vlog! Het is grappig, op een leuke manier, om je stem te horen. Super goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah! Wat leuk! Nergens om je druk over te maken hoor. Grappig om te zien dat je vriend direct zo meedoet. Schattig! Ben benieuwd naar de komende vlogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aaah, je hoeft nergens onzeker over te zijn joh! Wat een goede video zeg, zo leuk om je te horen praten en echt te zien zeg maar. Zeker voor herhaling vatbaar, Denise!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke eerste vlog is dit geworden! Ik moet zeggen dat ik de film kwaliteit echt heel goed vind en je hebt een fijne stem om naar te luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, wat onwijs leuk :D Het is een hele leuke vlog geworden, kan niet wachten op de volgende :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke vlog. Mooi dat het gelukt is om je video te vergroten in Blogger!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie vIog! HeeI Ieuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke vlog is het geworden hoor! Echt goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooh, super leuke vlog!!! Heb je echt goed gedaan. Heb het vloggen zelf ook eens geprobeerd maar ik kon het écht niet. Als ik in de camera moet praten word ik gelijk héél awkward. Haha. Misschien dat ik het de volgende vakantie toch eens opnieuw ga proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ontzettend leuke vlog! Ben benieuwd naar de volgende

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk dat je een video online hebt gezet! En wat heb ik genoten tijdens het kijken, heel erg leuk! Leuk dat je vriend ook mee doet in je vlogs. Zuid Afrika lijkt me heel gaaf! tof dat ze tijdens het eten zo muzikaal zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk om ook eens je stem te horen haha! Well done, veel plezier in Zuid-Afrika, het ziet er super uit! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke vlog, je reisje lijkt me echt super!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jaaa, dit is zo leuk! Ik zag gister al je berichtje op facebook dat je een vlog had en baalde dat ik niet kon kijken. Nu dan eindelijk. Wat heb je het leuk gedaan ^^ en wat een toffe beelden nu al!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een superleuke vlog.! ♥ ben benieuwd naar de rest van je vlogs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Aaah! Wat leuk! Je eerste vlog is al heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hij is ontzettend leuk geworden Denise! En je vriend met zijn prethoofd steeds ook zo leuk haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke vlog! Het editten gaat je geweldig, wow, zo'n video samenstellen zou ik never nooit kunnen :) Zo fijn dat je vriend ook wilt meedoen, het einde is echt grappig jullie zien er beide wat sufjes uit en kunnen niet wachten om te gaan slapen :D Wat rot dat hij zijn koffer kwijt is, man ik ben daar zo bang voor! Ik kijk echt uit naar de komende vlogs! Liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!