Pagina's

11 okt 2014

OOTD - Herfst poncho


Autumn has started, de blaadjes beginnen langzaam van de bomen te vallen en het is tijd om alle leuke poncho's weer uit de kast te trekken. Wie mij ondertussen een beetje kent, weet dat ik - wanneer het even kan - er graag een aantrek. Casual maar tóch chic en ontzettend handig om te gebruiken als 'tussenjas'. Kijk je met me mee naar deze leuke girly poncho?





Door het blauw-paarse kleurtje is het nét weer even wat anders dan een standaard poncho. Zelf maak ik veel gebruik van beige tinten, maar toen ik deze poncho van Twinkeltje.nl in de brievenbus zag liggen was ik meteen verkocht. Ideaal om te dragen wanneer het eigenlijk te warm is voor een jas en om in de winter lekker mee op de bank te kruipen.

Verder heb ik er weinig bij gecombineerd. Doordat de poncho best wel opvalt door de kleur en de glittertjes kun je dit prima dragen als 'pronkstuk' en verder wat basic items dragen. Op deze foto draag ik verder nog een zwarte broek en simpele Nikes om het toch wat stoerder te maken. 

Deze paarse herfstponcho is verkrijgbaar op www.twinkeltje.nl

Wat vinden jullie van deze poncho? Dragen jullie er zelf ook wel eens een?

Dit artikel bevat producten die door een bedrijf of merk zijn opgestuurd.

80 opmerkingen:

  1. Wat is die leuk zeg, ik hou van Poncho`s maar op de een of andere manier draag ik het nooit!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind poncho's ook echt heerlijk. Ik draag ze nu best veel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kleur staat je erg mooi! Ik heb er eerlijk gezegd geen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat je leuk met je blonde haren! Ik zou ook eens op zoek moeten gaan naar een leuke poncho!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke poncho!
    Ik draag dat ook echt super graag! het is zo gemakkelijk ;)
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie poncho en inderdaad heel girly! Ik ben nog opzoek naar de perfecte poncho voor mij, ik heb het gevoel dat ik dan heel breed uit zie als ik een poncho al heb en dat vind ik niet echt fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelf heb ik een zwarte poncho, maar ik heb hem denk ik 1 of 2 keer gedragen, en heb eigenlijk geen goede reden waarom ik hem maar zo weinig gedragen heb...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kleurtje heeft hij! Ik hou echt van donkerblauw! Hij staat je mooi :)
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie poncho! De kleur vind ik erg mooi! Het staat je écht heel goed! Leuke en vrolijke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ken die webshop niet, maar het is wel een hele leuke poncho!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie poncho. Ze zijn ook zo makkelijk te dragen. De foto's zijn ook echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die poncho staat je erg leuk! Ik draag ook heel graag een poncho tijdens de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige poncho, mooi model en mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De poncho heeft echt een perfect blauwe kleur
    Staat je erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke poncho! Ik heb er zelf (nog) geen, maar het lijkt me erg fijn om te dragen!
    Xx Amélie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke poncho! Mooie foto's heb je gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die poncho staat je heel leuk! Bij mezelf staat het niet zo x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie foto's van jou! die poncho is leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi poncho, staat je echt heel erg goed x www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw staat je heel mooi, so pretty <333

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb een heleboel poncho's in mijn kast. Tijdens de twee zwangerschappen moest ik wel, geen jas kon meer dicht.

    Heel mooi kleurtje, ik vind poncho's leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zie je er leuk uit! Ik heb geen poncho's eigenlijk, wat gek! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat staat deze je enorm goed! Ik wil ook nog een poncho aanschaffen voor het najaar :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie foto's! De poncho staat je erg mooi ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De kleur staat prachtig bij je blonde haar.
    Zelf draag ik ze nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke outfit! Love the poncho, en de kleur staat je pretty <3

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super leuk ! En wat een prachtige foto's ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ahhh leuk! Ik vind de kleur echt heel mooi en goed bij je passen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hij staat je leuk, ook al is het niet helemaal mijn smaak. Ik houd de laatste tijd echt van kimono's, vooral als ze wat dikker zijn (fijn met dit weer) en een print bevatten haha <3

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik houd helemaal niet van poncho's, maar hij staat je toch wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zelf draag ik nooit poncho's, maar jij staat er heel leuk bij! Ook de kleur vind ik een topper, heel fris (meestal zie ik mensen met een zwarte over straat lopen) X Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zelf draag ik nooit poncho's, maar deze vind ik wel heel erg leuk! Hij staat je ook erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!