Pagina's

2 aug 2014

I'm back in town!


Guess what? I'm back in town! Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben was het de afgelopen drie weken erg rustig op m'n blog en social media kanalen. Ik genoot van een ontzettend gave roadtrip door West-Amerika en koos er bewust niet voor om dit erg kenbaar en openbaar te maken - het idee dat iedereen weet dat ik niet thuis ben vind ik namelijk best eng!-. Ik kon het toch niet laten om een aantal foto's op Instagram te plaatsen (hier zie je alvast een paar voorproefjes!) tijdens m'n vakantie en natuurlijk ga ik heel wat mooie posts schrijven over deze fantastische dagen. Ik heb onder andere heerlijk uitgewaaid in San Fransisco, sterren gespot in Hollywood, genoten van de Grand Canyon, geld verloren in Las Vegas en heerlijk langs het strand gefietst in Los Angeles.

Ik heb ontzettend genoten en de komende tijd kunnen jullie absoluut weer een actieve blog verwachten, ik heb het gemist! Na een vliegreis van 20 uur ben ik nu dood op en ga ik lekker uitrusten, m'n honderden - misschien wel duizenden? - foto's uitzoeken en bewerken en blogs schrijven. Een hele fijne dag vandaag! 

Liefs, Denise <3

43 opmerkingen:

  1. WELCOME BACK! Ik heb je gemist. Tenminste je artikelen, want ik heb je op de voet gevolgd op Instagram. *stalk stalk* :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah lief Claudia! Ik heb jou artikelen ook gemist, ik ga lekker terug lezen binnenkort! <3

      Verwijderen
  2. welkom thuis, ik hoop dat je volop genoten hebt....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ontzettend gaaf waar je allemaal bent geweest, de foto's die ik al heb gezien op instagram waren ook zo mooi! Ben benieuwd naar al je verhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super!

    Ik kijk uit naar de foto's.
    Zelf ben ik door heel Californië gereisd.
    Was echt onwijs!
    Ook San Fransisco.
    En een klein stuk van Nevada.
    Dus is een beetje sentiment voor mezelf, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah wat gaaf, ik ben ook zeker van plan om hier weer een keer terug te komen en door een ander stuk van Amerika te reizen!

      Verwijderen
  5. Super tof, ik ben erg benieuwd naar al je foto's en verhalen !! :) Rust eerst maar lekker uit hihi X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dat ga ik zeker doen! Binnenkort komen er heel wat foto's voorbij vliegen in ieder geval! <3

      Verwijderen
  6. Zag inderdaad leuke foto's op Instagram, werd er wel jaloers van, hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom terug ;) Ik ben enorm benieuwd naar alle foto's en verhalen :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jasmijn! Ik ben stiekem ook wel weer blij om thuis te zijn <3

      Verwijderen
  8. Welkom terug!
    Wat een prachtige reis heb jij gemaakt. Lekker rusten & nagenieten nu! XO

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve reactie! Ik ga nu inderdaad maar eens even laten doordringen wat ik allemaal gezien heb de afgelopen dagen, zo intens veel!

      Verwijderen
  9. Welkom terug! Ik ben benieuwd naar de foto's en leuke verhalen!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Liza! Die verhalen en foto's gaan er zeker komen! Liefs

      Verwijderen
  10. Ik werd echt super jaloers van je foto's op IG, haha! Ik ben benieuwd naar ke verhalen, foto's n tips. Ik wil zelf ook zon reis maken; dus dan kan ik gelijk inspiratie opdoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je weer terug bent! Ik ben benieuwd naar de artikels over je roadtrip :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb jij een mooie vakantie achter de rug. Ik heb het wel een beetje gevolgd op social media. Super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dankje lieve Marloes, morgen komt het eerste artikel over San Fransisco online!

      Verwijderen
  13. Wat fijn dat je terug bent, je hebt echt een fantastische reis achter de rug! Ik ben zo benieuwd naar je reisverhalen en foto's!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Sara, stiekem is het ook wel weer fijn om thuis te zijn! <3

      Verwijderen
  14. Kijk uit naar de foto's! Zag op Instagram al het een en ander voorbij komen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Welkom thuis! Wat gaat de tijd snel hé? Gelukkig heb je een top vakantie gehad! Ik ben benieuwd naar je foto's en verhalen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Sarah! Jij bent laatst ook in San Fransisco geweest he? Zo gaaf! <3

      Verwijderen
  16. Welkom terug! Ik verheug me op nieuwe posts! ;-)
    Fijn dat je een deugddoende vakantie hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ontzettend gaaf! Ik ben benieuwd naar je blogposts vol verhalen en foto's

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa ik kan het niet geloven dat ik dit allemaal meegemaakt heb!

      Verwijderen
  18. Wauw, je hebt een super mooie reis gemaakt zo te horen! Ben benieuwd naar de foto's!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annelies! Morgen verschijnen de eerste foto's op m'n blog <3

      Verwijderen
  19. Je hebt een mooie reis gehad zeker! Ik ben benieuwd naar de foto's liefs irene

    www.madebyirenelouise.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb inderdaad een fantastische reis gehad! Er staan al twee reisverslagen online!

      Verwijderen
  20. Wauw.. dat moet geweldig geweest zijn. Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!