Pagina's

1 jul 2014

Renewing Argan Oil of Morocco Shampoo


Argan olie is tegenwoordig helemaal hot and happening en onmisbaar in het badkamerkastje van alle beautyliefhebbers. Deze Marrokaanse olie wordt voor van alles gebruikt - het lichaam, het haar maar ook om te eten!- en natuurlijk moest ook ik een product testen. De Renewing Argan Oil of Marocco Shampoo van Organix schijnt dé oplossing te zijn voor droog, breekbaar, beschadigd en gekleurd haar. Check it out!



Argan olie is een plantaardige olie die gemaakt is uit de pitten van vruchten die aan de arganboom groeien. Het is dus eigenlijk een soort vruchtensap! Arganolie is zeldzaam - dus kostbaar! - en wordt veel gebruikt voor consumptie maar ook de medische wereld heeft er veel profijt van. Het wordt ook wel 'Marokkaans goud' genoemd.


De verpakking heeft een ontzettende leuke felblauwe kleur met gouden accenten. Er zit 385 ml in de flacon en dat is redelijk veel voor een shampoo, je doet er dus heerlijk lang mee. Zelf heb ik nog nooit ervaring gehad met een andere shampoo die argan olie bevatte, dus veel vergelijk materiaal heb ik niet. Aan de shampoo hangt een boekje met de gebruiksaanwijzing, ingrediënten en andere producten uit de lijn van Organix.




De flacon bevat een handige dop die makkelijk sluitbaar is. De shampoo is dus makkelijk mee te nemen - je hoeft niet bang te zijn voor een tas vol shampoo! - en ook het product bederft niet.


Wanneer je het product op je handen laat glijden zie je meteen een goudkleurige substantie naar buiten komen. Ontzettend mooi en wat een heerlijke geur! Deze shampoo bevat vitamine E en helpt je huid- en haarcellen te herstellen. Na een aantal keer wassen viel me meteen op dat het haar ontzettend ging glanzen van deze shampoo. Later las ik ook dat het de vochtbalans van het haar herstelt en beschermt tegen warmte. 

Ik ben absoluut tevreden over deze Argan Oil of Morocco Shampoo van Organix. De flacon ziet er ontzettend leuk uit, de shampoo ruikt heerlijk en laat het haar duidelijk stralen. Een mooie glans, bescherming tegen de zon en gevoed haar: ideaal! Er is ook een bijpassende conditioner te koop.

Argan Oil of Morocco Shampoo 12,00 - te koop bij www.organixhair.nl

Heb jij ervaring met Argan Olie?

43 opmerkingen:

  1. Klinkt super goed! Wel vind ik het wat duur en ben ik met Andrélon shampoo ook altijd wel tevreden. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad best een prijzig product, maar doordat Argan Olie zo kostbaar is valt het nog best mee!

      Verwijderen
    2. Vraag ik voor mijn verjaardag!

      Verwijderen
  2. Ik was erg benieuwd naar de review van dit product. En al is de prijs aan de hoge kant, wil ik dit toch eens gaan proberen. Fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Ik denk dat deze shampoo in combinatie met de conditioner nóg beter z'n werk doet!

      Verwijderen
  4. Mooie foto's heb je gemaakt! Schuimt deze shampoo goed? Ik heb namelijk de roze versie van Organix gehad en die schuimde bijna niet, dat vind ik nooit zo fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het schuim is inderdaad niet optimaal, maar het is ook niet zo dat er bijna geen schuim geproduceerd wordt!

      Verwijderen
  5. Ik heb deze lijn deze week nog heel lang in mijn handen gehad. Ik wil ze graag eens testen maar ik vind het gewoon erg duur voor een shampoo. Toch maak je me weer nieuwsgierig met dit artikel:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een kostbaar product, maar door de Argan Olie zeker het proberen waard!

      Verwijderen
  6. Deze wil ik al lang eens proberen! Lijkt me zo'n fijne shampoo, alleen vind ik hem nergens :) Weet jij in welke winkels hij te koop is?

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pfoe, dat is een hele goede vraag. Ik weet alleen dat 'ie online te bestellen is.. http://www.allesvoorjeuiterlijk.nl/hair--and--body-care/shampoo/p-1a/ zonder verzendkosten!

      Verwijderen
  7. Wat een lief product!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie verpakking. Het product lijkt me ook heerlijk. Heb nog nooit een product met arganolie gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt erg goed, ik zou 'm alleen al halen door de flacon, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt als een heel fijn product! Schattige verpakking ook inderdaad ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier heb ik al vaker over gehoord en kijk naar uit om het zelf te kunnen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De fles ziet er alleen al prachtig uit! Ik hoor ook echt dat 'ie heerlijk is! Zo jammer dat je het niet ergens in de winkel kan vinden. Leuke blog, ik volg je nu :) X
    www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, klinkt goed en wat een mooie foto's.
    Ik kom voor het eerst op je blog en het ziet er goed uit!

    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeeh ik ben gek op producten met argan olie! Mooie foto's ook :) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dankjewel! Ik ben nog wat aan het experimenteren met m'n nieuwe camera!

      Verwijderen
  15. Lijkt me een erg fijne shampoo! De fles ziet er ook echt té schattig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lijkt me een fijne shampoo, wil hem ook al zo lang en zo graag hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt hem nu online bestellen, zonder verzendkosten! Ik zou het zeker eens proberen!

      Verwijderen
  17. Klinkt heel goed.
    En wat is de flacon mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Duimpje omhoog voor de foto's! En ik wil dit product echt wel een keer uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dankje Claudia! Het is nog wel even puzzelen met fotograferen maar ik merk nu al een mooier resultaat!

      Verwijderen
  19. Met een gouden kleur; best wel leuk! Ik heb vrij droog haar, dus misschien is het wel de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt mooie flacon! Lijkt me een goeie shampoo, ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kende deze nog niet. Ik gebruik de producten van Thalia waar biologische argan olie in zit verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De fles alleen al is heel erg mooi. Heb ze vaker zien staan maar nog nooit zelf geprobeerd. Misschien toch maar eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi product! Je maakt ook erg leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!