Pagina's

5 mei 2014

Photo Diary #2

Het is weer maandag: tijd voor Photo Diary #2! De allereerste diary was een groot succes, ik heb veel leuke reacties gehad en ik merk dat jullie het leuk vinden als ik af en toe persoonlijke berichten post - zoals de diary's -, dit blijf ik dus zeker doen. Deze week ben ik een dag naar de Efteling geweest, heb ik dé perfecte sneaker gevonden, ontzettend veel taart gegeten en nog veel meer! Lees je met me mee?

Deze week stond in het teken van de vakantie, waardoor ik veel tijd had om leuke dingen te doen maar ook uit te rusten van de zware schoolweken. Natuurlijk moest er ook weer gewerkt worden, wat ik echt met veel liefde en plezier doe. Met moederdag in het vooruitzicht was het ontzettend druk bij Douglas, wat logisch is want welke moeder maak je nou niet blij met een heerlijke geur of prachtige lipstick?


Na een lange dag werken ben ik samen met wat vrienden wat gaan drinken - én veel eten - bij een gezellig cafe in de buurt. Deze week is het helaas slecht weer geweest, de zon heeft amper geschenen, maar dat mocht voor ons de pret niet drukken. We zijn lekker buiten gaan zitten en dat ging prima met het vuur die ons warm hield. Helaas waren de bitterballen en het brood zo warm dat we ze bijna niet op konden eten. Martini Fiero erbij en genieten maar.


Zoals jullie waarschijnlijk wel in mijn blogpost hebben gelezen, ben ik vrijdag een dag naar de Efteling geweest met m'n familie. Het was onwijs gezellig maar helaas ook erg druk. Deze foto is genomen met de leuke 3D-brilletjes voor in de Panda Droom, veel te groot en totaal geen model maar ach. Voor meer sfeerfoto's en grappige details moet je mijn Efteling post even lezen!


Let me introduce Floris, mijn allerliefste katje. Deze oude man is al 11 jaar oud maar nog steeds super schattig. Afgelopen week zag ik hem opeens boven het wc-raampje zitten, gekke kat. Het is een echt kroel beestje en hij is zoals jullie zien zwart met witte pootjes en een wit buikje. Floris is echt een deel van m'n leven en ik zou niet weten hoe het zou zijn als hij er niet meer is. Vinden jullie het leuk om een keer een blogpost over hem te lezen?


Na maanden - of zelfs jaren - zoeken heb ik eindelijk leuke sneakers gevonden! Zelf ben ik altijd van de hakken en laarsjes, maar een stoere schoen miste nog in m'n collectie. Ik ben zo ontzettend blij dat ze nu van mij zijn, iedere keer als ik ze in m'n kamer zie staan kan ik wel een vreugdesprongetje maken. Honderden sites en winkels verder stonden ze daar ineens, in de uitverkoop voor maar 40,-. Ik kon wel huilen van blijdschap en nam ze natuurlijk meteen mee. 


Ik heb m'n blog nu twee weken en echt waar, ik kan niet meer zonder. Als ik aan het winkelen ben, kijk ik automatisch naar leuke producten om te reviewen en zelfs als ik wil gaan slapen ben ik in gedachten nog met Beauty By Denies bezig. Afgelopen week is m'n blog met veel volgers en reacties vooruit gegaan en daar wil ik jullie echt voor bedanken. Ik doe ontzettend m'n best om iedere dag een leuke post voor jullie te maken en zo te zien kunnen jullie dat waarderen. Wel ben ik nog benieuwd wat voor soort berichten jullie graag zouden zien. 


Al meer dan 1,5 jaar ben ik samen met deze leuke jongen, genaamd Joost. Vorige week zijn we samen gaan winkelen en heeft hij veel leuke spulletjes gekocht. Ik denk niet dat ik veel mannelijke volgers heb, maar toch, deze pet van Polo Ralph Lauren staat de meeste jongens hartstikke leuk. Een leuk detail is het leren bandje. Je hebt de pet in verschillende kleuren en hij kost ongeveer 30,-.


Feest! Mijn opa en oma zijn 4 mei alweer 54 jaar getrouwd en nog steeds happy in love. Dat moest natuurlijk gevierd worden met veel taart en gezelligheid. Deze week stond trouwens wel vaker in teken van taart. Bij mijn schoonzusjes verjaardag én op het werk heb ik ook nog heerlijk gesmuld van al het lekkers.

De komende week heb ik helaas gewoon weer school en moet ik druk aan de slag met m'n studie en het Endemol project. Ook is het zondag Moederdag en ben ik dus veel bij Douglas te vinden. Je leest dit allemaal in mijn volgende Photo Diary.

Wat voor soort artikel zouden jullie nog willen lezen op m'n blog? X

6 opmerkingen:

  1. Leuke fotos!!! Ik vind al je artikels wel leuk dus mij maakt het niet uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's! Die nike's zijn echt heel erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat doe je het goed in pas 2 weken, mag je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's, gefeliciteerd met je 1,5 jaar.
    Die foto in het café zag er ook heel gezellig uit.

    xxx


    http://lovesbeautyfashion.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!